خدمات پشتیبانی

پس از تحویل نهایی نرم افزار توانا در سازمانها ، بخش پشتیبانی شرکت توسعه سیستم توانا در تمام روز های هفته در سطوح زیر آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات کاربران در مورد نحوه استفاده از نرم افزار می باشند. خدمات پشتیبانی نرم افزار با استفاده از ابزارهای نوين جهت ارتباط با مشتريان شامل رفع خطاهای احتمالی نرم افزار، ارائه آموزش‌های موردی و رفع اشکال در سطوح مختلف کارشناسی با استفاده از متخصصان مجرب ، بررسی پیشنهادات و انتقادات کاربران در جهت بهبود خدمات نرم افزار ، ارائه مشاوره جهت بهره‌برداری بهینه از سیستم، ارائه جدید ترین نسخهها‎‎ی ارتقاء یافته نرم افزار به صورت رایگان میباشد.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطابق با سیاستهای شرکت توسعه سیستم توانا به نحو ذیل ارائه می گردد:

 

  • ثبت و دریافت درخواستهای مشتریان

 

  • پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی و رفع اشکال در لحظه از طریق اینترنت و با برقراری ارتباط برخط به صورت آنلاین

 

  • حضور کارشناسان در محل مشتریان و رفع اشکال حضوری (پشتیبانی حضوری)

 

  • شناسایی نیاز مشتریان در جهت توسعه نرم افزار (پشتیبانی فنی)